Politica returnare produse
► Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
► SC INBAZAAR MUSSA S.R.L va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile lucratoare incepand cu ziua acceptarii lui in depozit.
RETURNAREA PRODUSELOR:
Returnarea produselor se poate face doar pentru înlocuire (daca sunt in stoc) sau rambursare a contravalorii acestora, în condiţiile în care acestea se află în aceeaşi stare în care au fost vândute (nu au fost folosite).
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire.
Daca se constata ca ati folosit produsul/produsele sau se constata lipsa ambalajului original se va percepe un comision de 10% din valoarea produsului.
Produsele care nu satisfac cerintele dumneavoastră, vor fi expediate de catre client IN STAREA IN CARE AU FOST PRIMITE SI PE CHELTUIALA SA, inapoi la firma S.C. INBAZAAR MUSSA SRL la adresa – Splaiul Independentei, nr 319, Cladirea W, OB408, Parter, sector 6, Bucuresti, după completarea Formularului de Retur, utilizand serviciile companiilor de curierat (Cargus, DPD, Fan Courier, etc), cu exceptia Postei Romane (recomandam folosirea platformelor companiilor enumerate mai sus).
Recomandam parcurgerea informatiilor si prin avantajul proceselor automatizate, va rugam sa nu mai scrieti pe hartii sau coli adresa noastra! Companiile de curierat stiu ce au de facut!
Pentru produsele care sunt defecte, va rugam sa ne contactati IN SCRIS pe Whatsapp la 0733453436 si sa ne trimiteti foto sau video ca probe ale defectelor sau neconformitatilor constatate, in maxim 2 zile de la constatare! Colegii nostri vor inspecta ulterior (2-3 zile de la sosirea in sediu) produsul/produsele!
In functie de dorinta dvs, produsele pot fi inlocuite (doar daca sunt in stoc) sau va vom restitui contravaloarea comenzii (firma noastra se va ocupa de toate formalitatile pentru ridicarea/inlocuirea acestora la/de la domiciliul/sediul dvs).
IMPORTANT: Costul de retur va fi suportat de catre client, cu exceptia produselor defecte din fabricatie!
De altfel, nu se restituie banii pentru transportul initial!
► Produsele executate dupa specificatiile clientului, produsele distinct personalizate, precum si articolele speciale comandate furnizorului se vor achita cu avans de 50% din valoare si nu se vor primi retur. Prezenta facilitate se aplica doar persoanelor fizice, conform legii.
►Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata in contul bancar indicat in formularul de retur, in decurs de 14 zile de la acceptarea returului.
In cazul in care produsele care ajung la noi si prezinta sigilii rupte, sau alte urme de utilizare ne rezervam dreptul legal de a refuza restituirea sumelor aferente produselor comandate.
Va rugam sa respectati termenul prevazut pentru inapoierea marfii.
Contravaloarea marfii returnate va fi restituita doar prin transfer bancar, in termenul prevazut prin OUG Nr. 34/2014.
Nu insistati pentru alte metode de plata decat cea enumerata mai sus!
Automatizarea proceselor include procesarea retururilor in timp util, asadar nu mai sunati pentru confirmari!
► Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la reprezentantul firmei de curierat rapid care efectueaza livrarea in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
IMPORTANT!
Dacă va ganditi sa returnati produsul, nu il utilizati! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ati primit, inainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vanzare-cumparare.
In cazul in care sesizati neconformitati, ne puteti scrie prin e-mail la vanzari@inbazaar.ro cu dovada neconformitatii produsului și a facturii primite, iar echipa noastră va remedia situația în cel mai scurt timp, fară costuri suplimentare.
Completează acest formular pentru retur!