Politica returnare produse
► Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
► SC INBAZAAR MUSSA S.R.L va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile începând cu ziua acceptării lui în depozit.
RETURNAREA PRODUSELOR:
Returnarea produselor se poate face doar pentru înlocuire (dacă sunt în stoc) sau rambursare a contravalorii acestora, în condițiile în care acestea se află în aceeași stare în care au fost vândute (nu au fost folosite).
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri sau urme de folosire.
Dacă se constată că ați folosit produsul/produsele sau se constată lipsa ambalajului original, se va percepe un comision de 10% din valoarea produsului.
Produsele care nu satisfac cerințele dumneavoastră vor fi expediate de către client ÎN STAREA ÎN CARE AU FOST PRIMITE ȘI PE CHELTUIALA SA, înapoi la firma S.C. INBAZAAR MUSSA S.R.L., la adresa – Splaiul Independenței, nr. 319, Clădirea W, OB408, Parter, sector 6, București, după completarea Formularului de Retur, utilizând serviciile companiilor de curierat (Cargus, DPD, Fan Courier etc.), cu excepția Poștei Române (recomandăm folosirea platformelor companiilor enumerate mai sus).
Recomandăm parcurgerea informațiilor și, prin avantajul proceselor automatizate, vă rugăm să nu mai scrieți pe hârtii sau coli adresa noastră! Companiile de curierat știu ce au de făcut!
Pentru produsele care sunt defecte, vă rugăm să ne contactați ÎN SCRIS pe WhatsApp/e-mail/sms la 0733453436 și să ne trimiteți foto sau video ca probe ale defectelor sau neconformităților constatate, în termen de cel mult 30 de zile de la data achiziției! Colegii noștri vor inspecta ulterior (2–3 zile de la sosirea în sediu) produsul/produsele.
În funcție de dorința dvs., produsele pot fi înlocuite (doar dacă sunt în stoc) sau vă vom restitui contravaloarea comenzii (firma noastră se va ocupa de toate formalitățile pentru ridicarea/inlocuirea acestora de la/la domiciliul/sediul dvs.).
IMPORTANT: Costul de retur va fi suportat de către client, cu excepția produselor defecte din fabricație!
► Produsele executate după specificațiile clientului, produsele distinct personalizate, precum și articolele speciale comandate furnizorului se vor achita cu avans de 50% din valoare și nu se vor primi la retur. Prezenta facilitate se aplică doar persoanelor fizice, conform legii.
► Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată în contul bancar indicat în formularul de retur, în termen de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
În cazul în care produsele care ajung la noi prezintă sigilii rupte sau alte urme de utilizare, ne rezervăm dreptul legal de a refuza restituirea sumelor aferente produselor comandate.
Vă rugăm să respectați termenul prevăzut pentru înapoierea mărfii.
Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită DOAR prin transfer bancar, în termenul prevăzut prin OUG Nr. 34/2014.
Nu insistați pentru alte metode de plată decât cea enumerată mai sus!
Automatizarea proceselor include procesarea retururilor în timp util, așadar nu mai sunați pentru confirmări!
► Vă rugăm verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la reprezentantul firmei de curierat rapid care efectuează livrarea, în prezența curierului, și cereți întocmirea unui proces-verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
IMPORTANT!
Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați!
Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare.
În cazul în care sesizați neconformități, ne puteți scrie prin e-mail la contact@inbazaar.ro cu dovada neconformității produsului și a facturii primite, iar echipa noastră va remedia situația în cel mai scurt timp, fără costuri suplimentare.
Completează acest formular pentru retur!